DAY5

7點鐘起身食cereal, 跟住去搭TRAM, CITY WEST落車, 大約用左我9個字時間

一落車就見到個第1日識既男仔, 叫andrew, 原來佢係讀緊accounting碩士, 1個讀書好勁既男仔, 等埋佢D朋友之後就搭巴士去magill campus

1個比較遠小小既campus, 去到佢講D做PART TIME JOB既野, 之後到get connected既環節, 去識新朋友

識左個挪威鬼妹, 佢係咁叫我去surfing. 之後係果度食free lunch, 識左7個星加坡人, 全部都好好傾, 好NICE.

佢地全部都淨係識講英文, 都幾好既  

之後去左GYM打籃球&羽毛球, 好好玩, 都識左好多朋友

之後返到CITY同佢地飲左杯 cocolat hot chocolate, 幾好飲  都要$4 AUD

因為佢地住share house, 所以好好奇我住home stay果D野 , 同佢地有講有笑咁, nice!

I MISS HK :(

 

DAY6

朝早返學校搵佢地一齊搭巴士去cleland,搭左30分鐘, 就去到果度, 一落車, 勁凍囉痴線  成身都縮埋一齊

入去之後我地睇袋鼠先, 超得意! 佢地唔會怕人, 個袋好搞笑  好似人既肚臍 (x) 咁

影左好多相, 之後我地行左陣睇下D小動物就走喇

跟住搭大車去german town, 果度好多野睇, 好好玩, 天氣好靚!

之後我地入左一間BAR食德國大餐, 勁長勁粗既腸仔 同 2隻大豬手

我地8個人食佢地兩個人既份量都食唔哂. 德國啤酒好好飲!

搭車返學校整埋student id card  就去左佢地既share house apartment 睇

一開始以為我入左酒店. OMFG! 勁靚囉! 好似Dmini 酒店咁

間房有冷氣暖氣 無限水電, 獨立廁所. 超jealous! 相比我4MINS沖涼  無heater 無aircon  死人廁所

果度真係天堂!  我拿左D單張返去睇  研究下應唔應該搬  最吸引我既係大堂1樓有pool, bbq , 大型電視房,  獨立study room 

勁正! 

I MISS ALL OF YOU!

arrow
arrow
    全站熱搜

    bryanlau1110 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()