8點半起左身   梳洗完之後快快手食左碗cereal

跟住沖出去趕9:30 既火車,  哩度火車去我學校好快, 搭9分鐘就去到adelaide railway station.

跟住join幾個朋友去CHURCH.

哩間CHURCH好過癮, 一入到去好似去左clubbing咁

係度唱耶穌歌, 不過係rock版

佢唱完之後就係度分享聖經, 悶到我訓左陣 :P

突然佢叫所有男人起身舉高雙手  話係哩10年  男人負擔左好多責任  家庭 事業 婚姻

話男人就黎捱唔住   願主打救你  為我地祈禱

雖然成個活動有D怪怪地  但係完左CHURCH之後識左好多人

無論係後生仔定係成年人  佢地知我住homestay之後好落力咁幫我搵屋

叫我搵朋友搬出黎一齊住  平50$1個星期

之後同佢地去左china town個food court食星洲炒米  難食到呀媽都唔認得

睇反都係西餐正常D  行左陣coles (supermarket) 跟住就上去佢地apartment玩suspect and poker

玩完就搭9分鐘火車返去食tea (dinner)

今日竟然食羊架! 配薯蓉同埋蕃薯  係我黎左咁耐最好食既TEA

呀媽facebook我話grandma同舅母好掛住我

跟住就打比佢地, 再打比kawai同呀芯

哩度有隻叫做hello mobile  

1仙 / 1分鐘  

$10 就可以傾1000分鐘, 唔怪得D菲律賓人同印尼人成日係香港買電話卡打返去啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    bryanlau1110 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()