今日朝早同下午都無野做  就係屋企玩陣電腦咁

因為chris要早走見一個朋友  所以就5:30早D食飯

又係食返琴日食既野  羊架+pasta+薯仔

唔知點解黎到就好想食薯仔  

佢地食既薯仔=我地食既飯

因為約左人睇harry potter 7

一見到佢地就比個女仔話  佢地話samantha琴晚好擔心我

係咁send message同留voicemail同搵唔到我

因為我一直都同屋企人同kawai傾電話無換電話卡  所以佢打唔到比我

係戲院meet幾個幫我地買飛既男仔  佢地未開戲前就係咁撩女仔拿電話  

不過無女仔肯比  笑死我

desiree坐我隔離  佢真係好搞笑  同佢傾計好多樂趣

睇完HP7之後簡直愛上左emma watson  

返到屋企都12點...再打比屋企人傾陣就訓LU

arrow
arrow
    全站熱搜

    bryanlau1110 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()